Autostāvvietās sāk darboties jauna maksājumu uzskaites un kontroles sistēma
Līdz ar 2025. gada sākumu "Rīgas satiksmes" apsaimniekotajās pašvaldības autosstāvvietās ir sākusi darboties jauna maksājumu uzskaites un kontroles sistēma. Tā klientiem piedāvā dažādas maksājumu iespējas, padarot autostāvvietas pakalpojumu apmaksu drošu un vienkāršu. Jaunā sistēma arī uzņēmumam ļauj elastīgi pārvaldīt maksas stāvvietas pilsētā un nodrošina datu apmaiņu ar citām valsts un pašvaldības informācijas sistēmām.
Viens no jaunumiem ir arī tas, ka apliecinājumu par autostāvvietas apmaksu var saņemt elektroniskā čeka formātā. Tas izdarāms, skenējot QR kodu, e-pastā vai "Rīgas satiksmes" mājaslapā. Maksājumu par jebkuru zonu var veikt jebkurā apmaksas automātā. Turklāt, uzlabojot klientu pieredzi, jaunā sistēmā apmaksas procesā ļauj arī veikt labojumus, piemēram, ja ievadīts nepareizs automašīnas numurs vai maksājuma informācija.
“Rīgas satiksmes” mājaslapā ir pieejama interaktīva karte, kurā varat klikšķināt un uzzināt, kur atrodas apmaksas automāti ar jauno sistēmu. Ja kāds automāts kādu iemeslu dēļ tomēr nedarbojas, lūdzam sazināties ar uzņēmuma klientu zvanu centru 20361862 vai 8585, lai pieteiktu problēmu.
Līdz pilnīgai pārejai uz jauno sistēmu lūdzam būt saprotošiem un, ja nepieciešams, izmantot alternatīvas apmaksas iespējas, piemēram, Mobilly lietotni vai SMS.